NEMOKAMAS PRISTATYMAS NUO 69€

Prikelti naujam gyvenimui: drabužių kolekcija sukurta iš audinių likučių

Islandijoje gimęs, Lietuvoje gaminamas bei puoselėjamas prekės ženklas „Huginn Muninn“ pristato limituoto leidimo drabužių kolekciją, sukurtą iš kruopščiai atrinktų audinių likučių. Šią kolekciją gyvai pamatyti ir įsigyti galima tik „Panorama“ prekybos centre įsikūrusioje „LOCALS.LT“ parduotuvėje.

Ar žinojote, kad kiekvienais metais į sąvartynus patenka tūkstančiai metrų naudojimui tinkamų audinių bei naujų drabužių, kurių buvo pagaminta per daug? Galbūt likučių naudojimas, kuriant naujas drabužių kolekcijas, gali tapti vienu iš būdų, sprendžiant šią problemą?

Audinių likučiai, geriau žinomi savo anglišku pavadinimu deadstock, yra medžiagos, kurių nepardavė gamintojas arba kurių mados namai užsakė per daug ir nepajėgė sunaudoti savo reikmėms. Ši nesunaudotų likučių problema smarkiai prisideda prie mados, kaip vieno didžiausių aplinkos teršėjų vardo stiprinimo. „Mados pramonė yra antra pagal dydį teršėja pasaulyje, todėl „Huginn Muninn“ įvairiais būdais siekia sumažinti savo daromą neigiamą poveikį aplinkai. Pirmas žingsnis, kurio ėmėmės – atsisakėme neperdirbtų plastikinių sagų bei plastikinių vienkartinių pakavimo priemonių, kurių marškinių pakuotėse yra išties nemažai. Taip pat priėmėme svarbų sprendimą – gaminius gaminti pagal užsakymą arba tik itin mažais kiekiais, taip išvengiant likučių. Šį kartą nusprendėme į šią problemą pažvelgti dar per kitą prizmę – prikelti audinius, kurių kiti prekės ženklai ar audinių gamintojai nusprendė nebenaudoti ar sunaikinti, naujam gyvenimui,“ – dalinasi „Huginn Muninn“ atstovė Emilija Andrašūnaitė.

Prekės ženklo kūrėjai tikisi, kad drabužių ekspozicija bus būdas gyvai pademonstruoti, jog gaminiai pagaminti iš tokių audinių, ne tik niekuo nesiskiria nuo drabužių pagamintų iš naujausių kolekcijų medžiagų, bet netgi yra unikalesni – nes iš likučių gaminių pasiūti pavyksta itin mažais kiekiais, todėl kiekvienas modelis yra ypatingas.

Pop-up ekspozicijai vieta taip pat buvo pasirinkta neatsitiktinai – prekės ženklas ilgai ieškojo vietos, kuri puoselėtų panašias vertybes susijusias su tvarumu. „Labai didžiuojamės limituota „Hugin Muninn“ marškinių kolekcija, nes tai visų pirma – žinutė apie tvarumą, kuris mums labai svarbus. Jungdami Lietuvos kūrėjus ir skleisdami žinią apie lietuvišką dizainą, skatiname klientus sąmoningai rinktis daiktus, geriau turėti mažiau, bet tuos, kurių tikrai reikia ir kuriuos mylėsime bei saugosime. Drabužiai, pagaminti iš medžiagų likučių, paversti unikaliais, vienetiniais, geidžiamais produktais – turėtų būti kiekvieno gamintojo užduotis. Jaučiame pareigą kalbėti apie tai, kas prisideda prie gamtos išsaugojimo, skatinti kūrėjus kurti tvariai, nešvaistant išteklių. Šis pop-up‘as – galimybė įsigyti vienetinį daiktą, nes mūsų klientai – mėgstantys išskirtinumą ir unikalų dizainą. Mes tikime, kad unikalumas gali įkvėpti reikšmingiems darbams ir suteikti pasitikėjimo savimi,“ – pasakoja „LOCALS.LT“ įkūrėja Inga Ramonienė.

Specialią prekės ženklo pop-up ekspoziciją antrame „Panorama“ prekybos centro aukšte įsikūrusioje „LOCALS.LT“ parduotuvėje galėsite aplankyti laikinai. Limituoto leidimo „Huginn Muninn“ drabužių kolekciją čia galima bus įsigyti tol, kol baigsis renginiui sukurti gaminiai.

KITI STRAIPSNIAI

Šį sezoną FLOW kalba romantikos kalba, diktuodama stiprias formas, bet su švelniu prisilietimu, išryškindama kolekcijos esmę – pasikartojančią monogramą kaip...

Skaityti

ADELE NOTES – tai preciziškų formų, subtiliai prabangūs juvelyrės Adelės Dagytės kūriniai, kurie priglunda lyg kvapas. „Notes“ – tai juvelyrikos...

Skaityti

Megztinis, tai vienas tų drabužių, kurį lengvą derinti ir malonu nešioti. Kokybiškas megztinis pasižymi jaukumu ir elegancija, galime nešioti tiek...

Skaityti