NEMOKAMAS PRISTATYMAS NUO 69€

Grąžinimas

Prekių grąžinimas vykdomas Pardavėjo nustatytu būdu per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių įsigijimo fizinėje parduotuvėje dienos (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė). Prekes įsigijus internetinėje parduotuvėje, jas grąžinti galima per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių gavimo dienos.

Prekių grąžinimas įsigijus prekę fizinėje parduotuvėje vykdomas fizinėje parduotuvėje. Grąžinimo metu reikia užpildyti prekių grąžinimo formą ir turėti originalų kasos kvitą.

Internetu įsigytų prekių grąžinimas Lietuvoje vykdomas per OMNIVA paštomatus.

Kaip grąžinti prekes?
1. Užpildykite prekių grąžinimų formą. Ją rasite: ČIA.
2. Supakuokite grąžinamą prekę/prekes ir įdėkite į OMNIVA paštomatą.
3. Pinigai už grąžintas prekes pervedami per 10 darbo dienų nuo tada, kai prekės pristatomos į LOCALS.LT parduotuvę.

Taip pat, Pirkėjas, įsigijęs prekes internetinėje parduotuvėje, gali nemokamai grąžinti prekes į bet kurią LOCALS.LT parduotuvę. Grąžindamas prekes turi pateikti prekių įsigijimo sąskaitą faktūrą. Grąžinimo metu parduotuvėje reikia užpildyti grąžinimo formą.

Už Pirkėjo grąžintas prekes pinigai grąžinami banko pavedimu į Pirkėjo sąskaitą ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo prekės grąžinimo Pardavėjui dienos. Pinigai už siuntimo išlaidas nėra grąžinami.

Grąžinant prekes, už kurias buvo atsiskaityta dovanų kuponu, klientui yra išduodamas naujas dovanų kuponas, kuris galioja 30 dienų. Jei buvo atsiskaityta dovanų kuponu ir primokėta grynaisiais arba banko kortele, klientui bus išduotas tokios vertės dovanų kuponas, kokiu buvo atsiskaityta, o likusi dalis bus pervesta į banko sąskaitą.

LOCALS.LT dovanų kuponas nėra grąžinamas.

Grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų;

  • Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
  • Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos: nepažeistos etiketės ir kt. (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
  • Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokią gavo Pirkėjas;
  • Grąžinant prekes būtina pateikti prekių įsigijimo sąskaitą faktūrą.

Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Pirkėjo grąžinamas prekes, jei buvo nesilaikoma prekių grąžinimo sąlygų.

Negrąžinamos prekės: apatiniai ir/arba miego drabužiai; juvelyrikos dirbiniai; dovanų kuponai; knygos; reprodukcijos; fotografijos; atvirukai ir kiti poligrafijos dirbiniai; paveikslai; patalynė; šviestuvai; laikrodžiai; kvepalai.

Gavęs prekes, Pirkėjas privalo kartu su kurjeriu patikrinti siuntos būklę (ar nėra pažeista išorinė pakuotė) bei pasirašyti siuntos perdavimo ir priėmimo dokumentą. Pirkėjui pasirašius siuntos perdavimo ir priėmimo dokumentą, laikoma, kad siunta perduota tinkamos būklės.
Pastebėjęs, kad pateiktos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), Pirkėjas privalo tai pažymėti siuntos perdavimo ir priėmimo dokumente bei, dalyvaujant kurjeriui, surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo aktą.

Nekokybiškos prekės grąžinamos nemokamai. Tokiu atveju grąžinamos ir prekių siuntimo išlaidos. Prieš atliekant pinigų grąžinimą, mes atidžiai patikrinsime grąžintą prekę ir pateiksime savo išvadas el. paštu, per 10 darbo dienų nuo gautų norimų grąžinti nekokybiškų prekių. Priėmus sprendimą priimti grąžinamas prekes, prie prekių kainos bus pridedamos Pirkėjo patirtos siuntimo išlaidos (atliekant grąžinimą). Pinigų grąžinimas arba analogiškos kokybiškos prekės išsiuntimas bus vykdomas kaip įmanoma greičiau, bet ne ilgiau nei per 10 darbo dienų nuo išvados pateikimo datos.

Jeigu Pirkėjas, priėmęs siuntą, pastebi prekių neatitikimą, gamyklinį broką ar kitus prekių defektus, apie tai nedelsiant informuoja Pardavėją. Pasitvirtinus skundui dėl netinkamos prekių kokybės ir Pirkėjui grąžinus netinkamos kokybės prekes, Pardavėjas įsipareigoja pasiūlyti analogiškas kokybiškas prekes ir išsiųsti pirkėjui, padengiant siuntimo išlaidas. Jeigu Pardavėjas negali pasiūlyti analogiškų kokybiškų prekių, tuomet Pardavėjas įsipareigoja grąžinti pinigus už prekes per 10 darbo dienų ir padengti siuntimo bei grąžinimo išlaidas.

Pirkėjas siuntas atsiėmęs iš savitarnos terminalų ir pastebėjęs neatitikimus apie tai privalo nedelsiant informuoti Pardavėją. Pasitvirtinus skundui dėl netinkamos prekių kokybės ir Pirkėjui grąžinus netinkamos kokybės prekes, Pardavėjas įsipareigoja pasiūlyti analogiškas kokybiškas prekes ir išsiųsti pirkėjui, padengiant siuntimo išlaidas. Jeigu Pardavėjas negali pasiūlyti analogiškų kokybiškų prekių, tuomet Pardavėjas įsipareigoja grąžinti pinigus už prekes per 10 darbo dienų ir padengti siuntimo bei grąžinimo išlaidas.