Pristatymas ir Grąžinimas

PRISTATYMAS

Prekių pristatymas nemokamas, esant šioms sąlygoms:

  • Atsiimant prekes LOCALS.LT parduotuvėje, PPC GO9, Gedimino pr. 9, 3 aukšte. Atsiskaityti už prekes galima tik pavedimu elektoninėje parduotuvėje. Pirkėjas, pasiimantis siuntinį, privalo pateikti užsakymo numerį ir savo tapatybę patvirtinantį dokumentą. Prekes Pirkėjas turi atsiimti ne vėliau, nei per 7 dienas nuo gauto pranešimo apie įvykdytą užsakymą. Pasibaigus terminui pinigai bus gražinami į Jūsų sąskaitą per 5 darbo dienas po prekių atsiėmimo termino pasibaigimo;

Parduotuvės darbo laikas:
I-VI 10:00-20:00
VII 11:00-18:00

Atsiimant prekes LOCALS.LT parduotuvėje, PPC GO9, Gedimino pr. 9, 3 aukšte, Pirkėjas turi teisę ir galimybę apžiūrėti ir pasimatuoti nusipirktas prekes. Taip pat, apžiūrėjus/pasimatavus nusipirktas prekes, turi teisę ir galimybę grąžinti arba apkeisti prekes.

Pageidaujant pratęsti siuntos atsiėmimo laiką, apie tai būtina informuoti LOCALS.LT komandą el. paštu eshop@locals.lt

  • Užsakant prekių už 100 EUR ir daugiau, siuntimas Lietuvoje ir Latvijoje yra nemokams. Į kitas EU šalis pristatymas yra mokamas. Siuntimas į ne EU šalis yra mokamas ir galimas tik susisiekus su administracija.


Prekių pristatymas mokamas vienu iš pasirinktų būdu:

  • per DPD kurjerių tarnybą;
  • per LP Express kurjerių tarnybą;
  • per LP Express siuntų savitarnos terminalus;
  • per OMNIVA siuntų savitarnos terminalus;

Pardavėjas pristato prekes Pirkėjui per 1-2-3 darbo dienas. Šie terminai yra preliminarūs, be to, netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą.

Per DPD kurjerių tarnybą:

Siuntos yra pristatomos tik darbo dienomis nuo 8 iki 18 val.  
Užsakymą patvirtinus darbo dienomis iki 15 val., užsakymas Jums bus pristatytas jau kitą darbo dieną.

Užsakymai, patvirtinti darbo dienomis po 15 val. ir savaitgaliais, pristatomi per 2-3 darbo dienas.

Pirkėjas turi galimybę pasirinkti pageidaujamą pristatymo laiką (tik į didžiuosius miestus), kurį gali įrašyti papildomose pastabose kurjeriui:

8.00-14.00

14.00-18.00

18.00-22.00

8.00-18.00

*pristatant tik į Vilnių, Kauną, Klaipėdą, Panevėžį, Šiaulius, Alytų, Marijampolę, Uteną, Telšius, Tauragę.

Pirkėjas pristatymo dieną iš ryto gauna SMS pranešimą apie numatomą dviejų valandų laiko tarpą, kada atvyks kurjeris pristatyti siuntos. Tame SMS pranešime yra nuoroda į siuntą, kur Pirkėjas gali pakeisti pristatymo datą, nukreipti siuntą į artimiausią siuntų tašką (tik kitai darbo dienai), pakeisti pristatymo adresą (tik kitai darbo dienai) arba atsisakyti siuntos. Tą patį gali padaryti ir telefonu 852106777. Taip pat, toje nuorodoje, kur Pirkėjas gauna SMS žinute, klientas gali matyti, kiek kurjeriui liko taškų iki siuntos pristatymo adreso, tad gali orientuotis, kada maždaug bus kurjeris.

Jeigu Pirkėjas gauna pažeistą, šlapią ar purviną siuntą, Pirkėjas gali atsisakyti siuntos ir pareikalauti DPD kurjerio surašyti siuntos pažeidimo aktą. Išpakuoti siuntą Pirkėjas gali tik pasirašęs kurjeriui skeneryje, kad priima siuntą.

Per LP Express kurjerių tarnybą:

Siuntos yra pristatomos darbo dienomis nuo 8 iki 17 val.
Užsakymą patvirtinus darbo dienomis iki 15 val., užsakymas Jums bus pristatytas jau kitą darbo dieną.

Kurjeris informuos skambučiu arba SMS pranešimu prieš pristatydamas siuntą.

Užsakymai, patvirtinti darbo dienomis po 15 val. ir savaitgaliais, pristatomi per 2-3 darbo dienas.

Adresą galima pakeisti informuojant LP Express kurjerį, kuris susisiekia pristaty-mo dieną, arba LP Express klientų aptarnavimo skyrių, rašyti info@lpexpress.lt

Negalint priimti siuntos iš LP Express, siuntą kurjeris gali patalpinti į klientui patogų LP Express savitarnos terminalą.

Per LP Express siuntų savitarnos terminalus:

Siuntos į siuntų savitarnos terminalus yra pristatomos per 1-2 darbo dienas nuo išsiuntimo iš LOCALS.LT sandėlio.

Pasirinkus pristatymą į LP Express siuntų savitarnos terminalus, gausite SMS pranešimą su nurodyta informacija siuntos atsiėmimui.

Išsamią informaciją, kaip išsiimti siuntą iš LP Express terminalo, rasite čia

Siuntą pirkėjas turi atsiimti per 72 valandas nuo SMS gavimo apie siuntos pristatymą.

Išsiųstoms siuntoms, pristatomoms į LP Express siuntų savitarnos terminalus adreso keitimo galimybės nėra. 

Per Omniva siuntų savitarnos terminalą:

Siuntos į siuntų savitarnos terminalus pristatomos per 1-2 darbo dienas nuo išsiuntimo iš LOCALS.LT sandėlio.

Pasirinkus pristatymą į Omniva siuntų savitarnos terminalus, gausite SMS pranešimą su nurodyta informacija siuntos atsiėmimui.

Siuntas privaloma atsiimti per 7 kalendorines dienas nuo SMS gavimo apie Jūsų siuntos pristatymą.

Išsamią informaciją, kaip išsiimti siuntą iš Omniva terminalo, rasite čia

Siuntos yra pristatomos darbo dienomis nuo 8 iki 17 val. Vilniuje siuntos įdedamos 6 – 7 val, sms siunčiami nuo 8.30 val.

Išsiųstoms siuntoms, pristatomoms į Omniva siuntų savitarnos terminalus adreso keitimo galimybės nėra. 

 

GRĄŽINIMAS

Prekių grąžinimas vykdomas Pardavėjo nustatytu būdu per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių gavimo dienos (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė).

Prekės Lietuvoje ir Latvijoje grąžinamos nemokamai.

Prekių grąžinimas Lietuvoje vykdomas TIK per LP EXPRESS siuntų savitarnos terminalus, o LatvijojeTIK per OMNIVA siuntų savitarnos terminalus. Iš kitų EU šalių grąžinimai yra mokami.

Taip pat, Pirkėjas gali grąžinti prekes į LOCALS.LT parduotuvę, PPC GO9, Gedimino pr. 9, 3 aukšte. Grąžindamas prekes turi pateikti prekių įsigijimo sąskaitą faktūrą.

Už Pirkėjo grąžintas prekes pinigai grąžinami, banko pavedimu, į Pirkėjo sąskaitą ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo prekės grąžinimo Pardavėjui dienos, minusavus siuntimo išlaidas.

Negrąžinamos prekės: apatiniai ir/arba miego drabužiai; juvelyrikos dirbiniai; dovanų kuponai; knygos; reprodukcijos, fotografijos, atvirukai ir kiti poligrafijos dirbiniai; paveikslai; patalynė; šviestuvai; laikrodžiai; kvepalai.

Norėdamas grąžinti prekes Pirkėjas turi užpildyti prekių GRĄŽINIMO FORMĄ.

Gavęs prekes, Pirkėjas privalo kartu su kurjeriu patikrinti siuntos būklę (ar nėra pažeista išorinė pakuotė) bei pasirašyti siuntos perdavimo ir priėmimo dokumentą. Pirkėjui pasirašius siuntos perdavimo ir priėmimo dokumentą, laikoma, kad siunta perduota tinkamos būklės. 
Pastebėjęs, kad pateiktos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), Pirkėjas privalo tai pažymėti siuntos perdavimo ir priėmimo dokumente bei, dalyvaujant kurjeriui, surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo aktą

Jeigu Pirkėjas, priėmęs siuntą, pastebi prekių neatitikimą, gamyklinį broką ar kitus prekių defektus, apie tai nedelsiant informuoja Pardavėją. Pasitvirtinus skundui dėl netinkamos prekių kokybės ir Pirkėjui grąžinus netinkamos kokybės prekes, Pardavėjas įsipareigoja pasiūlyti analogiškas kokybiškas prekes ir išsiųsti pirkėjui, padengiant siuntimo išlaidas. Jeigu Pardavėjas negali pasiūlyti analogiškų kokybiškų prekių, tuomet Pardavėjas įsipareigoja grąžinti pinigus už prekes per 5 darbo dienas, kartu padengiant siuntimo ir grąžinimo išlaidas.

Pirkėjai siuntas atsiėmę iš savitarnos terminalų ir pastebėję neatitikimus apie tai privalo nedelsiant informuoti Pardavėją. Pasitvirtinus skundui dėl netinkamos prekių kokybės ir Pirkėjui grąžinus netinkamos kokybės prekes, Pardavėjas įsipareigoja pasiūlyti analogiškas kokybiškas prekes ir išsiųsti pirkėjui, padengiant siuntimo išlaidas. Jeigu Pardavėjas negali pasiūlyti analogiškų kokybiškų prekių, tuomet Pardavėjas įsipareigoja grąžinti pinigus už prekes per 5 darbo dienas, kartu padengiant siuntimo ir grąžinimo išlaidas.

Grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų;

  • Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
  • Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos: nepažeistos etiketės ir kt. (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
  • Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
  • Grąžinant prekę būtina pateikti prekė įsigijimo sąskaitą faktūrą.

Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Pirkėjo grąžinamas prekes, jei buvo nesilaikoma prekių grąžinimo sąlygų;

Už Pirkėjo grąžintas prekes pinigai grąžinami, banko pavedimu, į Pirkėjo sąskaitą ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo prekės grąžinimo Pardavėjui dienos, minusavus siuntimo išlaidas.


Nekokybiškos prekės gražinamos nemokamai. Taip pat grąžinamos prekių siuntimo išlaidos. Prieš atliekant pinigų gražinimą, mes atidžiai patikrinsime grąžintą prekę ir pateiksime savo išvadas el. paštu, per 5 darbo dienas nuo gautų grąžintų nekokybiškų prekių. Pinigų grąžinimas arba analogiškos kokybiškos prekės išsiuntimas bus vykdomas kaip galima greičiau, bet ne ilgiau nei per 14 dienų nuo išvados pateikimo datos.

 

 

GRĄŽINIMO FORMA

Pardavėjas:
UAB “LOCALUS”
Įm.kodas 304220986
LT100010138112
Gedimino pr.9, Vilnius, LT-01103

 

NEMOKAMAS GRĄŽINIMAS:

Lietuvoje TIK per LP EXPRESS siuntų savitarnos terminalus į terminalą: Gedimino pr.7 ( centrinis pastas), Vilnius

Latvijoje TIK per OMNIVA siuntų savitarnos terminalus į terminalą: Konstitucijos pr.16, Vilnius

Pirkėjas gali grąžinti prekes į LOCALS.LT parduotuvę, PPC GO9, Gedimino pr. 9, 3 aukšte. Grąžindamas prekes turi pateikti prekių įsigijimo sąskaitą faktūrą.